www.protekteknikshop.com.tr ile ilgili sık sorulan soruların cevaplarını aşağıda bulabilirsiniz. Diğer konularla ilgili sorularınız için 0216 685 10 10 telefon numarasından veya info@protekteknikshop.com.tr e-mail adresimizden bize ulaşıp daha fazla bilgi alabilirsiniz.

 

Ürünlerin Teslimatı Nasıl Gerçekleşiyor?

 

Hafta içi saat 15:30'a kadar verilen siparişler aynı gün içerisinde kargoya teslim edilerek (İstanbul iline olan mesafeyi göz önüne alarak) 1-3 iş günü içerisinde elinize ulaşır. Mesai saatleri dışında, Pazar günleri veya resmi tatillerde verilen siparişler, siparişi takip eden ilk iş günü içerisinde kargoya teslim edilerek bir sonraki iş günü elinize ulaşır. Kargo şirketinden kaynaklanan gecikmelerden firmamız sorumlu değildir. Sevkiyattan kaynaklanan hasarlardan kargo firması sorumludur. Siparişlerin teslim alınırken kontrol edilmesi ve hasarlı olduğu tespit edilirse kargo firmasının personeli yanında tutanak düzenlenmesi gerekmektedir. Yurt dışına satış yapılmamaktadır, Türkiye dışındaki ülkelerden verilen siparişler işleme alınmayacaktır.

  

Ürünlerin Garantisi Var mı?  

 

Satın aldığınız tüm ürünler firmamızın kalite güvencesi altındadır. Satın alınan ürünlerle birlikte üretici firmanın verdiği garanti belgeleri kaşe basılıp imzalanarak gönderilir ve üretici firma tarafından belirlenen garanti süreleri geçerlidir, ürünlerin arızalı olması durumunda servis hizmeti üretici firma tarafından belirlenen servisler tarafından yapılır. Garanti belgesi bulunmayan ürünlerde aksi belirtilmedikçe fatura tarihinden itibaren 1 yıl garanti verilmektedir.

 

Satın Aldığım Ürünü İade Etmek İstiyorum?

 

Kargoda zarar gördüğüne inandığınız ürünü teslim almayınız. Sevkiyattan kaynaklanan hasarlardan kargo firması sorumludur. Siparişlerin teslim alınırken kontrol edilmesi ve hasarlı olduğu tespit edilirse kargo firmasının personeli yanında tutanak düzenlenmesi gerekmektedir. Aksi halde hasarlı ürünün iadesi kabul edilmeyecektir. Teslim edilen ürünün eksik, hatalı veya siparişinizden farklı çıkması durumunda konuyu önce telefon ya da e-mail yoluyla firmamıza bildiriniz, hatanın giderilmesi için gereken yapılacaktır. Eksik veya hatalı gönderildiği tespit edilen ürünlerin iadesi yerine gönderilecek ürünlerin kargo masrafları firmamız tarafından karşılanacaktır. Müşterinin cayma hakkını kullanması sonucu yapılan iade işlemlerinde kargo masrafı alıcıya aittir. İade edilen ürünler faturası ve orijinal kutusu ile zarar görmemiş şekilde, eksik parçası bulunmadan iade edilmelidir. İade edilmek için firmamıza gönderilen ürünler tarafımızdan kontrol edildiğinde eksik ya da hasarlı olduğu tespit edilirse iadesi kabul edilmez ve karşı ödemeli olarak yeniden kargoya verilir. İadesi onaylanan ürünler için geri ödeme en geç 15 iş günü içinde alışveriş yaptığınız kredi kartınıza iade edilir veya yazılı olarak bildireceğiniz banka hesap numarasına havale yoluyla gönderilir. İade ürünleri göndermeden önce firmamıza bilgi vermenizi önemle rica ederiz. Bilgi verilmeden gönderilen ürünler kabul edilm

 

Aradığım Ürünü Nasıl Bulabilirim?

 

Ürünleri bulabilmeniz için ekranın sol tarafında bulunan kategori ağacını veya hızlı arama seçeneğini kullanabilirsiniz. Aradığınız ürünü bulamazsanız telefon veya e-mail ile bize ulaşarak yardım alabilirsiniz. Çalışma alanımızla ilgili tüm ürünler sitemizde olmasa dahi tedarik edilmeye çalışılır.

 

Aldığım Ürünün Adetini Nasıl Arttırabilirim?

 

Ürünün sayfasına giriş yaptığınızda sipariş adedini yazabileceğiniz bir alan bulunmaktadır. Bu alana istediğiniz adedi yazıp alışveriş sepetine ekleyebilirsiniz.

 

Aldığım Ürün Stokta Varmı?

 

Ürünü satın alamdan önce Canlı Destek, Telefon ve Mail ortamında güncel stok bilgisi isteyiniz. Firmamız stoklu satış ilkesiyle çalıştığından bu ortamlardan üzerinden bildirilen stok bilgilerinin doğruluğuna güvenebilirsiniz. Stokta olmayan bir ürünün sipariş verilmesinde teslimat tarihi size bildirilecektir.

 

Sipariş Verdiğim Ürünü Nasıl İptal Edebilirim?

 

Siparişiniz aynı gün kargoya verileceğinden iptal etmek istediğiniz siparişleri en kısa zamanda firmamıza bildirmeniz gerekmektedir. Bunun için telefon, e-mail veya telefon ile  bize ulaşabilirsiniz. Kargoya teslim edilen siparişler iptal edilemez.